loading...
دانلود رایگان نرم افزار وبازی
آخرین ارسال های انجمن
امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3634 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
احتمالا خیلی از شما ها با بازی قدیمی و جذاب تارزان آشنا هستید، این بازی چندین سال پیش یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی آن زمان بود و خیلی ها خاطرات زیادی با آن دارند. داستان این بازی همانند کارتون آن درباره بچه تارزان می باشد که در جنگل زندگی می کند، در طی بازی باید سعی کنید که حداکثر سکه ها را جمع آوری کرده و از میان حیوانات درنده در امان بمانید. با رد کردن مراحل سن تارزان بزرگ شده و همینطور مراحل سخت تر خواهند شد، برای زنده کردن خاطرات خود می توانید این بازی زیبا را از دانلودها دریافت کنید. شایان ذکر است که این بازی بدون نیاز به نصب و کرک کردن به راحتی اجرا خواهد شد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3756 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 4530 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

بازی LEGO Jurassic World یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که توسط کمپانی TT Games ساخته و طراحی و توسط Warner Bros. Games برای PC منتشر شده است. در این بازی بسیار زیبا لگو های بسیار زیادی وجود دارند که پا به دنیای دایناسور ها گذاشته اند و اطلاعی ندارند که چه خطری آنها را تهدید می کند سپس تصمیم می گیرند تا با دایناسور ها مقابله کنند و جلوی آنها بایستند. در این بازی تعداد بسیار زیادی دایناسور وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت های عجیبی هستند و می توانند به راحتی به شما آسیب وارد کنند و شما را از ادامه سفر خود بازدارند. اگر فیلم Jurassic Park را که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد مشاهده کرده باشید حتما صحنه های این بازی برای شما آشنا می باشد زیرا داستان این بازی از روی فیلم Jurassic Park ساخته شده است و تمامی لحظه های آن را برای شما شبیه سازی می کند و باعث می شود که گیمر لذت کامل را از بازی کردن ببرد ، همچنین گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و به راحتی از کیفیت ۴k پشتیبانی می کند. در این بازی دایناسورهایی با رفتار ها و شکل و شمایل مختلف وجود دارد که شما باید مواظب باشید که آنها را عصبانی نکنید زیرا رفتارهای آنها غیرقابل پیش بینی است و ممکن از به شما آسیب وارد کنند.

 

LEGO Jurassic World PC – RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲  گیگابایت به پست اضافه شد|

|مجموعه دی ال سی DLC.Pack-BAT  به پست اضافه شد|

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3779 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3793 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Transformers Rise of The Dark Spark نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3658 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3870 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
شاید خیلی از شما ها با بازی قدیمی Putty Squad که در تاریخ ۱۹۹۲ منتشر شد آشنایی دارید. این بازی که در زمان خودش بسیار پرطرفدار بود، هم اکنون برای کنسول ها نیز آماده شده است. در نسخه کنسول، گرافیک این بازی کاملا بازسازی شده و مراحل جدید و هیجان انگیزی به آن اضافه شده است. داستان این بازی درباره حبابی به رنگ آبی می باشد که قابلیت تغییر به شکل های مختلف را دارد و هدفش نجات دادن دوستان دزدیده شده اش می باشد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3426 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد! در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا می‌برد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3554 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 3585 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 841 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت فرانسوی  ubisoft که محبوبیت بالایی دارد در E3 2013 با دست خالی وارد نشد و علاوه بر بازی های assassins creed 4  و watch dogs و… عنوانی جدید برای کنسول های نسل بعد با همکاری شرکت Ivory Tower به دست داشت .این بازی با سبک Racing-open world ساخته شده است.طبق گفته ی شرکت ubisoft  این بازی ۴ سال به دست ساخت بوده است و از اول قرار بوده است که این بازی بر روی  دو کنسول ps3 و xbox360 عرضه شود ولی به علت گرافیک بسیار بالا, این بازی بر روی PC/XBOX 1/PS4 عرضه می شود.این بازی THE CREW نام دارد. بازی از انجا اغاز میشود که دوستان خلافکار در شهر ها و خیابان ها به مسابقه می پردازند و کاری کرده اند که مردم از اسایش برخودار نشوند حال اینجاست که پلیس های ماهر و حرفه ای به دنبال این دوستان هستند تا انها را دستگیر کنند ولی اتومبیل های خلافکاران به دلیل شخصی سازی کردند خیلی قوی تر از پلیس ها است به خاطر همین پلیس ها به سختی می توانند این دوستان را بگیرند.حال شما هم در نقش یکی از همین خلافکاران هستید و بخاطر پول باید مسابقه دهید.شما در بازی می توانید وسایل ماشین خودتون را قوی تر کنید تا از دیگران عقب نمانید.در کل با داستان کوتاه اما زیبا برخودار هستیم.


امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 683 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
نسخه ی جدید بازی با عنوان Hardline به درگیری های درون شهری میان دو گروه خلافکار و نیرو های ویژه ی پلیس می پردازد. بدون شک انتخاب قالب بازی از طرف استودیوی در نظر گرفته شده برای ساخت نسخه ی جدید بسیار هوشمندانه و نوآورانه به نظر می رسد. استودیوی کار کشته ی Visceral Games که همگان آن را با عنوان فوق العاده ی Dead Space می شناسند این بار بر خلاف همیشه که DICE ساخت بازی را بر عهده داشت، وظیفه ی به ارمغان آوردن یک میدان نبرد داغ دیگر را بر دوش می کشد. با دیدن تریلر منتشر شده در جریان کنفرانس مایکروسافت می توان گفت که این استودیو کار خود را به نحو احسن انجام داده ولی بایستی تا زمان انتشار بازی صبر کرد. آیا این بار هم BF می تواند رقیب همیشگی و فوق محبوبش یعنی سری Call of Duty را شکست دهد؟ اگر در نسخه ی جدید CoD شاهد نوآوری نباشیم این اتفاق بعید به نظر نمی رسد. نکته ی جالب در رقابت آخرین نسخه های دو فرانچایز محبوب در این است که هر دو بازی یعنی Hardline و Advanced Warfare یک وجه مشترک دارند. هر دوی آن ها به دست سازندگانی در حال توسعه هستند که در گذشته عنوان Dead Space را ساخته اند. این شاید باعث به وجود آمدن شباهت هایی میان دو عنوان شود شاید هم CoD را از BF جلو بیندازد، که می داند؟ برای دیدن اینکه کدامیک از یاران قدیمی کار بهتری را ارائه می خواهد داد بایستی منتظر باشیم.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 836 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Toon Boom Studio نام نرم افزاری می باشد که کاربران گرافیکی به کمک آن ها می توانند اقدام به ساخت تصاویر دو بعدی کارتونی نمایند. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری Toon Boom می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش ، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA ، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و … را می توان ایجاد نمود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت تصاویر دو بعدی ، قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر ، توانایی ساخت تصاویر به صورت فلش ، قابلیت سازگار سازی تصاویر با فرمت های گوشی تلفن همراه و دستگاه های PDA ، توانایی render نمودن سریع تصاویر ، قابلیت استفاده از SWF, QuickTime, AVI در پروژه و … اشاره نمود .

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 667 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
SoftColor Automata Pro نام نرم افزاری برای تصحیح رنگ پیشرفته، ویرایش تصویر و مدیریت رنگ میباشد.این نرم افزار به صورت خودکار عکس هایی که به نرم افزار داده اید را تنظیم و سپس ذخیره می نماید.این نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی‌ تنظیمات رنگ و سفیدی و قرمزی عکس را به بهترین شکل ممکن میدهد و به  شما کمک میکند عکسی بهتر از نسخه اصلی درست کنید.این نرم افزار بر روی نسخه های ویندوز XP, Vista, 7, 8 قابل نصب و اجرا میباشد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 740 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Glyphs نام نرم افزاری برای ساخت و ادیت فونت ها برای سیستم عامل مک میباشد که شما به کمک این نرم افزار میتوانید فونت دلخواه خود را خود طراحی کنید .برای ساخت فونت به کمی خلاقیت و ذوق هنری نیاز میباشد که اگر شما حس میکنید هم خلاق هستید و هم ذوق هنری بالایی دارید میتوانید با ایده هایی که به ذهنتان خطور میکند فونت های زیبایی را خلق کیند.شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به ترکیب متن و نمایش نقاشی ها بپردازید.این نرم افزار از زبان های زیادی پشتیبانی میکند.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 800 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Mootools Polygon Cruncher نام نرم افزاری برای نمایش و ویرایش فایل های دو بعدی و سه بعدی میباشد .شما به کمک این نرم افزار دیگر نیازی به بسیاری از نرم افزار ها ندارید و میتوانید فرمت های مختلف را که هر کدام برای باز شدن به نرم افزاری خاص احتیاج دارد را با این نرم افزار باز کنید.ین نرم افزار برای مدیریت،سازماندهی تبدیل فرمت،ویرایش و نمایش فایل‌های صوتی،تصویری و عکسبرداری از دسکتاپ و ویندوز و …به شما کمک خواهد کرد.با نصب این نرم افزار که کار اکثر نرم افزار های دیگر را نیز میکند از پر شدن فضای هارد دیسک خود جلوگیری کنید و به نمایش و ویرایش انواع فایلهای دو بعدی و سه بعدی خود بپردازید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 718 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Everimaging HDR Darkroom نام نرم افزاری برای ویرایش تصاویر و تبدیل آنها به تصاویر HDR میباشد.این نرم افزار دارای ۱۶ استایل آماده میباشد که به شما کمک میکند به سرعت و به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنید.با استفاده از این نرم افزار نتیجه واقعا دیدنی تر از عکس های خود بدست آورید.و اشکالات ناشی از تنظیمات لنز، انحرافات رنگی و … موجود در تصاویر خود را ویرایش کید.این نرم افزار از فایل های RAW بیش از ۱۵۰ دوربین از جمله Canon, Nikon, Sony, Olympus and Panasonic و همچنین Adobe (DNG) و … پشتیبانی میکند.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 740 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Icecream PDF Converter نرم افزار ای قدرتمند و کم حجم برای تبدیل فرمت PDF به فرمت های رایج عکس می باشد. کار تبدیل با کشیدن و رها کردن فایل ها ( Drog ) مورد نظرخود در این برنامه شروع می شود. Icecream PDF Converter قادر است فرمت PDF را به فرمت های تصاویر نظیر PG, PNG, BMP, TIFF, GIF, EPS یا WMF تبدیل نمایید. قابلیت ادغام عکس های تبدیل شده و ویرایش حین تبدیل از قابلیت های Icecream PDF Converter می باشد. کیفیت این نرم افزار عالی است و قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست .

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 668 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
این بار سایت بزرگ دانلودها یکی از بهترین نرم افزارهای سیستم عامل مک Extensis Suitcase Fusion 3را در اختیار کاربران عزیز دانلودها قرار داده است . با این نرم افزار به عنوان نمونه در بخش Attributes می توانید فونت ها را بر اساس سبک ، کلمات کلیدی و با دیگر روش های رایج دسته بندی کنید. همچنین می توانید پیش نمایش مربوط به فونت های مختلف را به صورت همزمن و در کنار یکدیگر مشاهده کنید و یا آنها را ویرایش نمایید. همچنین امکان اعمال تنظیمات کلی در فونت ها را نیز می توان از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار دانست.امید است با دریافت آن لذت کافی را برده باشید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 708 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
نرم افزار Exposure شامل مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه برای ایجاد افکت های عکاسی سینمایی روی عکس ها می باشد.با استفاده از نرم افزار افکت گذاری روی عکس Alien Skin Exposure به ابزارهای زیادی برای عکاسی در سبک قدیمی مانند ترفندهای تاریک خانه و خصوصیات دوربین lo-fi دسترسی خواهید داشت .سازندگان این نرم افزار سعی کرده اند کنترل های نرم افزار را ساده طراحی کنند تا شما بتوانید تمرکز خود را روی اثر هنری معطوف کنید و نتیجه کار طوری خواهد بود که گویی یک انسان روی آن کار کرده است ، نه یک کامپیوتر !

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 722 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Everimaging Beautune نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. اکثر فرایندهای این نرم افزار اتوماتیک بوده و کاربر در آنها دخالتی ندارد و آنهایی هم که بایستی کاربر در آن دخالت کند بسیار ساده و سریع خواهد بود. 

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 789 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
رابط کاربری بهبود یافته، ابزارهای متصل شده، و ابزارهای ویرایش CSS با طراحی جدید به شما اجازه ی کد نویسی به طور کارآمد و خلاقانه را می دهد. و حالا، نسخه جدید نرم افزار محبوب دریم ویور با نام Dreamweaver CC به شما اجازه می دهد تا کارهای خود را به طور مستقیم از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید، و به شما کمک می کند بوسیله ی دسترسی به جدیدترین آپدیت های این نرم افزار به محض حاضر شدن آن ها، همگام با استانداردهای روز دنیای وب باشید. بخش جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده است، بخش CSS Designer می باشد که به شما اجازه می دهد تا با ابزارهای خلاقانه ی جدیدی که وجود دارد به نوشتن کدهایی با استانداردهای روز وب و کاملا سالم بپردازید و به سرعت بتوانید ویژگی های CSS مثل جعبه های سایه دار و رنگ بندی های پخش شونده را به قالب خود اضافه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 673 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Green Screen Wizard Pro نام نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید پس زمینه های سبز رنگ خود را تغغیر دهید.مثلا عکسی دارید که دارای پس زمینه ی سبز است یا پرده پشت سر شما به رنگ سبز میباشد شما به استفاده از این نرم افزار میتوانید پرده سبز رنگ پشت سر خود را به یک منظره زیبا یا هر چیزی که مد نظرتان هست تبدیل کنید.و قسمت های تیره ای را که بعد از ساخت با پس زمینه جدید سازگار نیست حذف کنید.این نرم افزار از پروفیل های ICC پشتیبانی میکند.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 628 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
با محیط ۶۴بیتی نسخه ی جدید نرم افزار ادوبی فلش شما می توانید سریع تر از آن چه که فکر می کنید کارهای خود را انجام دهید. نوارهای کاری جدید در رابط کاربری نرم افزار و ویژگی های ارتباطی این نسخه باعث متمایز شدن آن شده است. محتوای HTML خود را ایجاد کنید و ویدیوهای HD و صداهای خود را در طراحی های فلش خود جای دهید. نرم افزار Flash Professional CC بخشی از Creative Cloud شرکت ادوبی می باشد. به این منظور که شما می توانید کارهای خود را در اینترنت با دیگران به اشتراک گذاشته و یا به آن ها در هر نقطه ای از دنیا که نیاز داشتید از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید. هم چنین شما می توانید آپدیت های جدیدی که برای این نرم افزار عرضه می شود را به محض عرضه شدن دریافت نمایید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 884 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
نام نرم افزاری قدرتمند برای مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.حال شما می توانید یک ورزشکار، یک بازیگر، یک مدل حرفه ای و … هر آن کسی که دوست دارید باشید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 703 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
EximiousSoft Business Card Designer نرم افزاری می باشد که به شما امکان طراحی کارت های تجاری و ویزیت را می دهد.این برنامه با توجه به امکانات بالایی که در این زمینه در اختیار دارد به راحتی از شما را یک طراح کارت های تجاری می سازد. همچنین این برنامه دارای مجموعه بزرگ از لوگوهای آماده برای طراحی می باشد که این امتیاز بزرگی برای افراد مبتدی محسوب می شود. نرم افزار EximiousSoft Business Card Designer را در ادامه از وب سایت دانلوها دریافت نمایید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 717 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Blender یک برنامه کاربردی یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای دوبعدی و سه بعدی را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و Post Production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-Platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی ۳بعدی Open Source در سراسر جهان است.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 773 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
نرم افزار pdfFactory راحت تر و بهتر از هر نرم افزار دیگری قادر به تولید فایل های pdf می باشد. کافی است نرم افزار را نصب کنید و سپس برای پریت هر چیزی pdfFactory را برای پرینت انتخاب کنید ، بعد پیش نمایش و اعمال تنظیمات دلخواه آن را به عنوان فایل pdf ذخیره کنید. از قابلیت های این نرم افزار ترکیب چند فایل و تبدیل آن به یک فایل pdf ، ایجاد فونت مورد نظر در فایل و قابل نمایش در سیستم های دیگر بدون اینکه آن فونت را داشته باشند ، مدیریت و ویرایش صفحات پرینت (به عنوان مثال در پرینت صفحات وب برای حذف صفحات و لینک های اضافه) ، قابل تنظیم برای تبدیل مستقیم بدون نمایش پیش نمایش ، ایجاد لینک قابل کلیک با رنگ دلخواه و ایجاد عنوان ، شماره صفحه ، سر صفحه پا صفحه ، نوع صفحه …. از کاربرد های مفید این نرم افزار می باشد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 783 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Photodex ProShow Producer نرم افزار بسیار کامل و غنی که به کاربر این اجازه را می دهد تا با کمی خرج نمودن سلیقه خود آثاری بسیار زیبا را پدید آورد.Photodex ProShow Producer نرم افزاری است فوق العاده کارا برای آن ها که یک نرم افزار را به جای نصب چند ابزار ترجیح می دهند. این نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی است. ساخت اسلاید شو های بسیار زیبا و حرفه ای با زیباترین افکت ها همراه با Template های از پیش ساخته و اسلاید های متعدد، ویرایشگری بسیار مناسب و تا حدودی حرفه ای، نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصاویر موجود و در نهایت ساخت اتوران هایی زیبا از قابلیت های مهم این نرم افزار محسوب می شود.قابلیت هایی که هرکدام به طور مجزا می توانند یک نرم افزار را تشکیل دهند. این نرم افزار حتی قادر است این اسلاید شو ها را برروی انواع لوح های فشرده نظیر CD ، DVD و حتی Blu-rey رایت نماید. به کاربر این اجازه را می دهد تا خروجی از انواع فرمت ها بگیرد. این فرمت های نظیر ویدئو فایل ها ، فرمت EXE ، Screen Saver ساخت آلبوم هایی برای صفحات وب با فرمت SWF و چندین و چند فرمت دیگر را شامل می شود. Photodex ProShow Producer به کاربران این اجازه را می دهد تا تصاویر و اسلاید شو ها را میان دوستان به اشتراک گذارد، به ایمیل های دوستان ارسال کند، و یا در سایت هایی نظیر Youtube آپلود کند. این نرم افزار محیط کاربری زیبایی دارد. محیط کاربری در انتخاب یک نرم افزار از سوی کاربران اهمیت زیادی دارد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 829 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Resident Evil HD Remaster نسخه ی جدید و بازسازی شده ای از اولین نسخه ی فرانچایز محبوب Resident Evil می باشد. این بازی نسخه بازسازی شده اولین نسخه سری بازی های محبوب Resident Evil، محصول سال ۱۹۹۶ میلادی می باشد. بازی داستان Chris Redfield و Jill Valentine را به عنوان عضوی از یک نیروی زبده موسوم به S.T.A.R.S. را روایت می کند، گروهی که ماموریت بررسی یک سری قتل عجیب را در حومه شهر Raccoon City بر عهده داشته داشته. روند بازی نیز از جایی آغاز می شود که Chris، Jill و چند تن دیگر برای یافتن سایر افراد گروه وارد عمارتی قدیمی می شوند غافل از اینکه زامبی ها در آنجا انتظارشان را می کشند. بازیکن در طول روند بازی با پازل های مختلفی روبرو شده و با شواهد و سرنخ های مختلفی مواجه می شود و باید با زامبی ها و هیولاهای مختلفی نیز مبارزه کند. در پایان نیز بسته به عملکرد بازیکن، چند پایان مختلف در نظر گرفته شده است. نسخه ارتقاء یافته این بازی علاوه بر داشتن جزئیات گرافیکی بیشتر، دارای رزولوشن ۱۰۸۰p بر روی دو کنسول PS4 و Xbox One و نرخ فریم ۶۰ می باشد. همچنین دو نوع کنترل قدیمی و جدید نیز برای بازی در نظر گرفته شده است.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 805 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
بازی Astray یک بازی اول شخص ترسناک/معمایی می باشد که در موزه ای متروک بر اساس فرهنگ ها، افسانه ها و موجودات فراطبیعه غیرعادی رخ می دهد. اما چیزی شوم تر از آن چه در ظاهر اتفاق می افتد، در حال اتفاق افتادن است! شما باید در همان حالی که از موزه گذر می کنید و با اشیاء برخورد کرده و معماهای پیچیده را در راستای سفر اسرارآمیز خود حل می کنید، برای زنده ماندن خود نیز تلاش کنید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 895 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
Pneuma Breath of Life یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و پازل می باشد که شما را مجبور می کند تا دید خود را باز کنید و از بیرون به قضایا نگاه کنید. در غیر اینصورت، شما نمی توانید معماهای پیچیده این بازی را حل کنید! این بازی توسط صدای شخصیت معروف "Jay Britton" روایت می شود و داستان بازی برای شما بازگو می گردد. در این بازی اول شخص معمایی، ذهن شما برای حل کردن معماها به چالش کشیده خواهد شد که این امر با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 هرچه بهتر نمایش داده شده است.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 655 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (1)
پس از موفقیت دو بازی محبوب Nevertales و Cadenza، این بار کمپانی MadHead Games با بازی The Lost Tidles پا به عرصه بازی های سبنک هیدن آبجکت گذاشته است. پدر و مادر شما حدود ۲۰سال پیش برای همیشه از بین شما رفته اند و دیگر آن ها را ندیده اید. اما امروز که شما می خواهید تا سالگرد ناپدیدی آن ها را زنده نگه دارید، دوباره کشتی گم شده به لنگرگاه باز می گردد! ورود کشتی به لنگرگاه خود مساله است ولی شما باید متوجه شوید که این همه سال چه بر سر پدر و مادرتان آمده است.
امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 668 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
ماه ها انتظار، تنش های زیاد و سکوت مطلق گذشته است. هنوز هم مساله حل نشده است و گروه تحقیقات اشعه ای هنوز دارای تقدیری ناشناخته می باشند. گروه تحقیقاتی CCP در نظر دارد تا یکی از متخصصین خود را برای شفافیت این موضوع اعزام کند، که کسی نیست جز شما! وقتی که شما بر روی کوه های یخی ایسلند فرود می آیید، هلیکوپتری مرموز از بالای سر شما می گذرد. CCPP نیروی کمکی نمی فرستد و سئوالی پیش می آید: آیا کس دیگری نیز از تحقیقات مهم تیم علمی شما مطلع است؟

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 957 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
یک کارخانه اسباب بازی سازی به همراه تمامی کارگرانش به طور شگفت انگیزی در یک شب ناپدید می شوند. حال این وظیفه شماست که با عنوان شخصیتی به اسم Mary Bingham این راز پنهان شده ی شهر را بررسی کنید و حقیقت را فاش سازید. ولی اول شما باید ساکنین عجیب و غریب این منطقه را شناسایی کنید تا بتوانید کارخانه ی اسباب بازی گم شده را پیدا کنید.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 764 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
آیا تا به حال این حس عجیب را تجربه کرده اید، که دنیای موازی واقعا وجود دارد؟ چه می شود اگر دری که به این مکان ممنوعه باز می شود، در قفسه کتاب های شما مخفی شده باشد؟ مادر شما به عنوان یک عامل اصلی برای ارتباط بین این دو دنیا فعالیت می کرده است اما بعد از حمله ناگهانی شیاطین به وی، شما تنها کسی هستید که می توانید وارد شوید و او را نجات دهید!

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 685 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
SolSuite شامل ۵۹۲ بازی سرگرم کننده با ورق می باشد که حتما برخی از آن ها را در بازی های پیش فرض ویندوز خود دیده اید . این بازی ها در دسته های مختلفی همچون Spider solitaire, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Yukon, Monte Carlo, Canfield, Gaps و بسیاری دیگر موجود می باشند که با نصب این برنامه ، تمام این بازی ها را در اختیار خواهید باشید . شما می توانید تمام محیط بازی همچون پس زمینه ، صداها ، انیمیشن ها اشاره گرها و … را شخصی سازی کنید تا از بازی لذت ببرید .

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 777 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 762 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از عوامل فنی یک سفینه فضایی که زنده مانده است، باید به بررسی اسرار سیاره ای ناشناخته که در آن افتاده است بپردازد تا بتواند ادامه حیات داشته باشد. بعد از تصادف با سیاره ای گم شده و دور افتاده، شما با بسیاری از سئوالات پاسخ داده نشده می مانید. چه نیروی اعجاب انگیزی شما را به سمت این سیاره کشانده و هدف آن چه بوده است؟ سفر شما برای پیدا کردن پاسخ سئوال هایتان شروع می شود و اگر لحظه ای دلسرد شوید، دیگر نخواهید توانست به سیاره خود بازگردید.


امیر حسین بزرگ زاده بازدید : 855 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
یک بازی جدید از سازنده بازی های معروفی همچون Silent Hill: Shattered Memories و Aisle می باشد. وی Sam Barlow نام داشته و کارنامه درخشانی را در زمینه ی بازی هایی با سبکی جدید در بر دارد. در این بازی، زنی تبهکار هفت بار توسط پلیس مورد مصاحبه قرار می گیرد و شما باید پایگاه داده این ویدیوها را بارها و بارها بررسی کنید. بعد از بررسی این ویدیوها، صدها کلیپ دل به خواه دیگر نیز برای شما قرار داده شده است. با بررسی این کلیپ ها شما می توانید داستان این زن را پیدا کنید و معماهای بازی را حل کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 160,403
  • بازدید کلی : 4,911,732
  • کدهای اختصاصی