loading...
دانلود رایگان نرم افزار وبازی
آخرین ارسال های انجمن
amir بازدید : 815 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

پایگاه اینترنتی “outsidetheboot” فهرست 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف نیز در آن دیده می‌شود.

سردار آزمون یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران است که در لیگ روسیه بازی می‌کند. او با وجود داشتن سن کم یکی از مهاجمان اصلی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران محسوب می‌شود و در جا‌م ملت‌های آسیا با زدن دو گل بهترین گلزن تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران بود.

بازیکن 21 ساله با وجود داشتن پیشنهادات متعددی ترجیح داده است فعلا در فو‌تبا‌ل روسیه بماند.

پایگاه اینترنتی “outsidetheboot” با معرفی 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 از بازیکنانی همچون ممفیس دیپای، هافبک هلندی منچستریونایتد، هکتور بلرین مدافع اسپانیایی آرسنال و همچنین سردار آزمون نام برده است.

به نوشته این سایت، در زمانی که تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از بازیکنان بزرگ و اسطوره‌ای خود استفاده می‌کرد، کسی در این کشور به دنیا آمد و رشد کرد که در آینده توانست جا پای بزرگان بگذارد.

سردار آزمون که پس از درخشش در سپاهان به فو‌تبا‌ل روسیه رفت، الگویی برای بازیکنان جوان در فو‌تبا‌ل ایران شده است که می‌خواهند نامی برای خود در فو‌تبا‌ل ایران دست و پا کنند.

سردار آزمون با فیزیک مهاجمان سنتی و چند سال قبل، خودش را نشان داده است. او خود را به عنوان یک گلزن ذاتی مطرح کرده، ولی بازی او فقط به گلزنی خلاصه نمی‌شود. این بازیکن جوان در ضربات شروع مجدد و فضاسازی مهارت خاصی دارد و از توانایی خود برای ایجاد موقعیت گل‌ استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن این توانایی‌ها آزمون به تنهایی می‌تواند مهاجم نوک برای این تیم باشد. او حتی می‌تواند پشت مهاجم نیز بازی کند. او در زمین‌های فو‌تبا‌لی نه چندان جالب در ایران رشد کرد، ولی تلاش و سخت کوشی او باعث شد که از لحاظ تکنیکی سطح خود را بالا ببرد.

آزمون بعد از این که فصل را با نیمکت نشینی آغاز کرد توانست مصدومیت اواخر فصل خود را به فراموشی بسپارد و فرصت خوبی برای درخشش در لیگ روسیه داشته باشد. او جایی در تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران برای جا‌م جها‌نی نداشت، چرا که از لحاظ سنی نسبت به بقیه کوچک‌تر بود، ولی بعد از جا‌م جها‌نی توانست به تیم ‌ملی ایران راه یابد و حتی گلزنی نیز کند.

اما تاک مولر، کارشناس فو‌تبا‌ل روسیه درباره این بازیکن جوان ایرانی گفت: من قبل از شروع این فصل انتظار خیلی زیادی از سردار داشتم و انتظار داشتم که او بتواند بهترین بازیکن لیگ روسیه باشد ، ولی او تا به اینجای فصل ناامید کننده ظاهر شده است. قدرت تمام کنندگی او بد است و نیاز است که بیشتر خود را درگیر بازی کند. به همین دلیل او در تیم منتخب لیگ روسیه جایی ندارد.

این کارشناس فو‌تبا‌ل روسیه در ادامه گفت: فکر می‌کنم که شایعات مداوم درباره رفتن او به تیم‌های بزرگ اروپایی باعث شده است که آزمون تمرکزش را از دست بدهد و رشد فو‌تبا‌لی‌اش متوقف شود، ولی امیدوارم که او بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد. او یکی از استعدادهای بسیار خوب در فو‌تبا‌ل روسیه محسوب می‌شود.

هر چند سردار آزمون از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد، ولی عنوان کرده که می‌خواهد تا جا‌م جها‌نی روسیه در این کشور باقی بماند.

سردار آزمون جزو پدیده های فوتبال جهان | سایر رسانه ها در مجله بام

news.jbums.ir/2016/01/سردار-آزمون-جزو-پدیده-های-فوتبال-جهان/
 
۲ ساعت پیش - پایگاه اینترنتی “outsidetheboot” فهرست 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی ... او در زمین‌های فو‌تبا‌لی نه چندان جالب در ایران رشد کرد، ولی تلاش و سخت کوشی او باعث شد که از لحاظ تکنیکی ...

سردار جزو 100 پدیده فو تبا ل جهان - تی نیوز

212.16.76.92/news/4D0855767177.html
۲۸ دقیقه پیش - سردار جزو ۱۰۰ پدیده فو‌تبا‌ل جهان. پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" فهرست ۱۰۰ پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ...

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده فوتبال جهان | News File

newsfile.ir/news/آزمون+و+جهانبخش+جزو+100+پدیده+فوتبال+جهان
 
پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌های ... آزمون و جهانبخشجزو 100 پدیده فوتبال جهان ... برترین ها - 2 days ago; نام نويسي آزمون ارشد دولتي ۹۵ ثبت نام آزمون دوره های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

دوبازیکن ایرانی جزو 100 پدیده فوتبال جهان

bia2sms.rzb.ir/post/.../-دوبازیکن-ایرانی-جزو-100-پدیده-فوتبال-جهان-.html
اخبار ورزشی - آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان پایگاه خبری inbedwithmaradona ازسردار ... علی دایی محکوم به شلاق و حبس شد؟ ... به گزارش ایسنا ، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو بازیکن جوان ایرانی توانستند با درخشش در تیم‌های ...

سردار آزمون در بین 100 پدیده برتر فو‌تبا‌ل جهان - بهترین های روز

www.bestofday.ir/news_text/201601151047065696
 
۳ ساعت پیش - سردار آزمون در بین 100 پدیده برتر فو‌تبا‌ل جهان ... quot;outsidetheboot quot; سردار آزمون جز 100 پدیده برتر فوتبال جهان در سال 2016 گزینش شد.

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان / پارس

khabarfarsi.com/ext/7643720
 
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آزمون و جهانبخش جزو ۱۰۰ پدیده جوان فوتبال جهان ... جوان جهان را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو بازیکن ایرانی توانستند در بین بازیکنان بزرگ جهان قرار گیرند. ... ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ۱۵:۳۵; چرا فیتله تعطیل شد؟

طارمی: نه نفت تهران و نه هیچ تیم دیگر؛ در ایران فقط پرسپولیس

www.allsports.ir › اسلاید
 
۲۳ ساعت پیش - 1 روز قبل دراسلاید, تمام اخبار, فوتبال ایران نظری بدهید ... آيا دوست داري همراه تيم به المپيك بروي و جزو اين سه سهميه باشي؟ ... اما كمك گوارديولا كه تازه سرمربي اين تيم شده بود، باعث شد ستاره آرژانتيني به آن رقابت‌ها برود. .... پایگاه اینترنتی “outsidetheboot” انتخاب کرد / سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان.

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده فوتبال جهان - تی نیوز

tnews.ir/news/F88120136154.html
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده فوتبال جهان. ... به روز شده در : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱. ورزشی » ورزشی · آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده فوتبال جهان. پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌های ...

مذاکره آرسنال برای خرید سردار آزمون - فرارو

fararu.com/fa/news/185865/مذاکره-آرسنال-برای-خرید-سردار-آزمون
 
سردار آزمون بازیکن خوب این روزهای فوتبال ایران خیلی خوب توانست در تیم ... و یوونتوس هم جزو تیم هایی بوده اند که خواستار به خدمت گرفتن این فوتبالیست گنبدی بوده اند. ... نکته متفق القول هستند که سردار یکی از پدیده ها و اعجوبه های فوتبال ایران است ... شد و جوان ترین گلزن لیگ اروپا هم لقب گرفت توانست به عنوان 100 استعداد ...

سردار آزمون:حقم حضور در جام جهانی نبود | ایرنا – مهاجم تیم - قطره

www.ghatreh.com/news/.../سردار-آزمون-حقم-حضور-جام-جهانی-نبود
 
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آزمون: حقم نبود به جام جهانی بروم/ 100 بار به طارمی گفتم به اروپا بیا! ... سایت فیفا: آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه ... سال جاری که زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک است، جزوروزهای فیفا لحاظ نشده ... برای برطرف شدن این مشکل نیز نامه نگاری انجام شده و امیدواریم بتوانیم در کنارتیم امید باشیم.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان

www.tasvirnama.ir/آزمون-و-جهانبخش-جزو-100-پدیده-جوان-فوتبال/
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان - ... پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌های ... عادل بازهم جنجال ساز شد/ از تلخی‌های غیرقابل پخش برنامه نود تا روزهای خوش فردوسی‌پور.

روزنامه ایران | شماره :5843 | تاریخ 1393/10/27

iran-newspaper.com/newspaper/page/5843/1/48892/0
۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایران واقعیت افزوده (آوا). شماره : 5843 /. ۱۳۹۳ شنبه ... سینمای ایران. 7. فرهنگ ...ایران زمین. 20. بین الملل ...... صعود ایران با هنرنمایی <سردار> پرینت ...

آسمان ایران در تصرف غول اروپایی - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۳ ساعت پیش - ... گذاری مدنظر ایران، صنعت حمل و نقل و به طور خاص صنعت هواپیمایی کشور جزو ... هرچند همان طور که از قبل نیز پیش‌بینی می شد با کنار رفتن تحریم‌ها ... در بین دو غول هواپیمایی جهان اما به نظر می رسد اوضاع ایرباس بهتر از بویینگ باشد. .... شدن تحریم‌های ایران سود می‌برند سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان پیام ...

رونالدو بهترین گلزن فوتبال جهان در سال 2015 شد - اختر تست

www.akhtartest.ir/.../رونالدو+بهترین+گلزن+فوتبال+جهان+در+سال+201...
فهرست 100 بازیکن برتر جهان از دید گاردین/ مسی در صدر ایستاد .... همه کاربران عزیز می باشد جز اسطوره هایفوتبال ایران بوده و همواره جادوگر ... سایت فیفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پدیده فوتبال ایران در راه بیست و یکمین دوره جام جهانی ...

آنتونی کاسرس در راه منچستر | خط برتر

www.khatebartar.com/news/392069/آنتونی-کاسرس-در-راه-منچستر
۲ ساعت پیش - کاسرس سال 2013 اولین بازی خود را در لیگ دسته اول فوتبال استرالیا انجام داد و در ... صدرنشینشد · سردار آزمون در بین 100 پدیده برتر فو‌تبا‌ل جهان ...

90tv.ir-سردار آزمون: دوست دارم برای تیم ملی 100 گل بزنم/ کی ...

90tv.ir/.../سردار-آزمون-دوست-دارم-برای-تیم-ملی-100-گل-بزنم--کی-روش-م...
وب سایت رسمی برنامه نود-بی‌تردید او ستاره اصلی فوتبال در سالی که گذشت، بود. ... در جام ملت‌ها آن را جبران کرد و در نهایت توانست پدیده ایران در این تورنمنت نحس لقب بگیرد. ... تیم ما روبین کازان هم جزو تیم‌های میان رده لیگ روسیه است که اگرچه به پای مدعیان ... در پایان همان فصل، بردیف به‌عنوان یکی از ۱۰۰ مربی برتر اروپاانتخاب شد.

پروازهای ایران – بحرین به حالت تعلیق درآمد | خبر آنلاین

vista.ir/news/26487247/پروازهای-ایران-–-بحرین-به-حالت-تعلیق-درآمد
۱ روز پیش - ایسنا نوشت: با رسیدن به موعد اعلام شده، از امروز پنج‌شنبه 24 دی‌ماه رسما تمامی ... پروازهای مستقیم میان ایران با عربستان و بحرین جزو اصلی‌ترین موارد آن بود. ... آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان / شایعات تمرکز آزمون را به ریخته است ... شده است - سردار آزمون یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایراناست.

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
سفر به جهنم/ روایتی از زنی که با پسر ۴ساله‌اش عضو داعش شد · مردگان فشن در گورستان ... اولین بار در ایران ، مراسم خود را آنلاین برآورد هزینه کنید · تورهای لحظه آخری ...

کانون هواداران سردار ازمون دانلود آهنگ جدید | آگرولب

sardaarazmoon.agrolab.biz/
منبع : کانون هواداران سردار ازمونفهرست ۵۰۰ بازیکن مهم فوتبال جهان/ آزمون؛ تنها نماینده ایران ..... در اخر واقعا عذرخواهی می کنم و این مطالب نباید جزو این کنفرانس مطبوعاتی می شد. .... روزنامه ایران ورزشی :دوست دارم برای تیم ملی 100 گل بزنم۰ ۱۶ فروردین ‌‌‌۹۴ ... آن را جبران کرد و در نهایت توانست پدیده ایران در این تورنمنت نحس لقب بگیرد.

ایسنا - سردار آزمون

isna.ir/fa/tag/fae5613e12040434703c8f612c29f4a6/سردار%20آزمون
سرمربی روستف می‌گوید نمی‌گذارد سردار آزمون به استوک سیتی بپیوندد. ... آزمون: حقم نبود به جام جهانی بروم/100 بار به طارمی گفتم به اروپا بیا! ... مدت دوری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از میادین مشخص شده است. ... «سردار آزمون» جزو مشمولان اعزام به خدمت سربازی است و هر بار که وارد کشور می‌شود، نظام وظیفه مجوزش را برای خروج از کشور هم ...

آزمون و جهانبخش جزو پدیده‌های فوتبالی جهان - اخبار روز - نیکیتا

news.nicita.ir/p/e80230087d90f5202e4def18ee0c046b06
پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌های ... با درخشش در تیم‌های باشگاهی خود در بین 100 بازیکن برتر جوان جهان قرار گیرند. ... و سردار آزمون حضور دارند، "مارکو ایکاردی" مهاجم ایتالیایی اینتر، "عدنان یانوزای" پدیده ... کرد فوتبال ایران برترین تیم آسیا در سال 2015 شدموضوعات منتخبسبک ...

پیشنهاد 2 میلیون پوندی آرسنال برای خرید سردار آزمون | طرفداری

www.tarafdari.com/.../پیشنهاد-2-میلیون-پوندی-آرسنال-برای-خرید-سرد...
۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طرفداری- آرسنال پیشنهاد رسمی خود را برای سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان ارسال کرد. .... جزو 100 جوان با استعداد فوتبال دنیاست . .... کار ارسنال ب کجا کشیده شده! ... بازی کردن سردارتو تیم اول شهر لندن و در بهترین لیگ جهان بزرگترین ... داردرسمی؛ پدیده فوتبال ایتالیا به ساسولو-یوونتوس پیوستداماش سه ...

آنا | اولین دردسر زیدان برای رئال مادرید

ana.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۳ ساعت پیش - تمام فرزندان زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، جزو ... به عنوان بازیکنان زیر 18 ساله‌ای که با کهکشانی‌ها قرارداد بسته‌اند، آورده شده است. ... سردار آزمون در بین 100 پدیده برتر فو‌تبا‌ل جهان · اولین دردسر زیدان برای رئال ...

مذاکره آرسنال با سردار آزمون

www.dsport.ir/fa/posts/6733
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهاجم تیم فوتبال کشورمان از پیشنهاد آرسنالی‌ها برای حضورش در این تیم خبر داد اما ...سردار آزمون در آستانه سال 1393 در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عید نوروز، ... جهانبخش جزو 100 استعداد برتر دنیا انتخاب شوم از خاطرات خوبم محسوب می‌شود. ... آن موقع که این صحبت‌ها مطرح شد نقل‌وانتقالات زمستانی به پایان رسیده بود و ...

سردار گزینه‌ای برای احیای خط‌حمله آرسنال - صراط

www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
سردار آزمون بازیکن خوب این روزهای فوتبال ایران خیلی خوب توانست در تیم ... و یوونتوس هم جزو تیم هایی بوده اند که خواستار به خدمت گرفتن این فوتبالیست گنبدی بوده اند. ... نکته متفق القول هستند که سردار یکی از پدیده ها و اعجوبه های فوتبال ایران است ... شد و جوان ترین گلزن لیگ اروپا هم لقب گرفت توانست به عنوان 100 استعداد ...

طرح‌های امید اجتماعی با مشارکت مردم در دشتی اجرا می‌شود : ورزشی

bartarnama.ir/intpage.php?p=news/1452821224sjvef
۳ ساعت پیش - حضور کفاشیان در تمرین تیم فوتبال الم . ... شد · تولید ارزان‌تر مدل‌های سه‌بعدی اندام انسان با فناوری جدید · سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان ...

کانون هواداران سردار ازمون atuo-link

sardaarazmoon.atuo-link.ir/
مهاجم تیم ملی فوتبال می‌گوید از وقتی به ایران آمدم لقب «گوچی» را به من دادند. ... منبع : کانون هواداران سردار ازمونناگفته‌های قوچان‌نژاد از زندگی و فوتبال-سردار مانند ... گلی که باعث بازگشت روستوف به بازی شد و در نهایت برد ارزشمندی که این تیم بدست .... و سردار آزمون برای همراهی تیم امید، اظهار داشت: جهانبخش و آزمون جزوبازیکنان خوبی ...

دیوار نیوز - اتحادیه اروپا تعویق تحریم های ایران را تمدید کرد

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=اتحادیه-اروپا-تعویق...ایران-را...
سفر حج برای افراد زیر 40 سال در تاجیکستان ممنوع شد ... نگاهی مقایسه‌ای به قرآن و عهدین در یک کتاب منتشر شد... سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان.

پیشنهاد 100 میلیاردی سردار رویانیان به پرسپولیسی ها | ...

niyan.ir › خانه › عمومی
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعلام شد · اسپانسر تیم ملی پرسپولیسی درآمد · پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی رویانیان به وزارت ورزش … (تصاویر) سردار .... سردار آزمون جزو ۱۰۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال جهان قرار گرفت … ... پیشنهاد هلندی برای پدیده استقلال واقعیت داشت؟

روزنامه ایران ورزشی | شماره :4973 | تاریخ 1393/10/7

www.iran-varzeshi.com/?nid=4973
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم ملی با وزیر تکمیل شد پرینت; چه کسی ... نظر شما در خصوص طراحی سایت جدید ایرانورزشی چیست؟ عالی; خوب ... فوتبال جهان. 6. ورزش جهان.

ایسنا - آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان

isna.ir/fa/news/.../آزمون-و-جهانبخش-جزو-100-پدیده-جوان-فوتبال
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌هایفوتبالی جهان...

Football.ir - آزمون و جهانبخش جزو ۱۰۰ پدیده جوان فوتبال جهان

football.ir/news/iran/1392/10/azmon-jahanbakhsh-1171227.html
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌هایفوتبالی جهان نام برد.

آزمون و جهانبخش جزو ۱۰۰ پدیده جوان فوتبال جهان

www.parsnews.com/.../106875-آزمون-جهانبخش-جزو-پدیده-جوان-فوتبال-جهان
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌هایفوتبالی جهان نام برد.

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده فوتبال جهان | News File

newsfile.ir/news/آزمون+و+جهانبخش+جزو+100+پدیده+فوتبال+جهان
پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌های فوتبالی جهان نام برد.

آزمون و جهانبخش جزو پدیده‌های فوتبالی جهان - اخبار روز - نیکیتا

news.nicita.ir/p/e80230087d90f5202e4def18ee0c046b06
آزمون و جهانبخش جزو پدیده‌های فوتبالی جهان Toggle navigationنیازمندی .... ملی فوتبال حاشیه‌ دیدار گوام وایران شکست فوتسال بانوان ایران برابر پرتغال در جام جهانی ...

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان / پارس

khabarfarsi.com/ext/7643720
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو بازیکن جوان ایرانی توانستند با درخشش در تیم های باشگاهی خود در بین ۱۰۰ ...

سایت آمریکایی: آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود - پایگاه ...

namayande.com/news/.../سایت-آمریکایی-آزمون-جزو-پدیده-های-جام-ملت-ها-بو...
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سایت خبری ESPN آمریکا از دیدار ایران و عراق به عنوان یکی از بهترین‌ ... سایت آمریکایی: آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود ... جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ نه فقط استرالیای قهرمان بلکه کل فوتبالآسیا را بیش از پیش در انظار قرار داد.

مذاکره آرسنال برای خرید سردار آزمون - فرارو

fararu.com/fa/news/185865/مذاکره-آرسنال-برای-خرید-سردار-آزمون
سردار آزمون بازیکن خوب این روزهای فوتبال ایران خیلی خوب توانست در تیم روبین ... و یوونتوس هم جزو تیم هایی بوده اند که خواستار به خدمت گرفتن این فوتبالیست ... این نکته متفق القول هستند که سردار یکی از پدیده ها و اعجوبه های فوتبال ایران است ...

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان - خبریست

www.khabarist.com/e/291275
۳۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان. منبع خبر: ایسنا ... خبر های مرتبط. اتفاقی تلخ برای دو بازیکن جوان فوتبال فرارو - 734 روز قبل.

پدیده‌های احتمالی لیگ برتر فوتبال +تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../پدیده‌های-احتمالی-لیگ-برتر-فوتبال-تصاوی...
 
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش مشرق، فاصله گرفتن فوتبال ایران از سطح حرفه‌ای فوتبال ... با پدیده‌هایاحتمالی لیگ برتر فوتبال آشنا شوید. .... مشایی‌زاده طراح بسیار خوبی است و جزو بازیکنانی است که دردرجه اول با مغزش بازی می‌کند. ... زوج سردار آزمون در تیم ملی جوانان حفظ توپ‌های خوبی با بدنش می‌کند و دریبل‌های نفوذی کشنده‌ای می‌زند ...

خبرگزاری تسنیم - آزمون: الان نه، اما به زودی راهی لیگ برتر ...

www.tasnimnews.com/.../آزمون-الان-نه-اما-به-زودی-راهی-لیگ-برتر-انگل...
 
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که اگر کارلوس ... آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود، دیدار ایران و عراق هم در یادها می‌ماند.

راز اسم ستاره جوان و پدیده تیم ملی فوتبال ایران چیست؟! + ...

www.persianv.com/pic/view/009049.php
 
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راز اسم ستاره جوان و پدیده تیم ملی فوتبال ایران چیست؟ ... بی شک سردار آزمون یکی ازپدیده های تیم ملی در جام ملت های آسیا بود. او با گل های .... البته این را هم بگویم که عروسی های ما ترکمن ها،جزو بهترین عروسی های دنیاست. روز اول همه ...

روزنامه ایران | شماره :5843 | تاریخ 1393/10/27

iran-newspaper.com/newspaper/page/5843/1/48892/0
 
۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایران واقعیت افزوده (آوا). شماره : 5843 / ... سینمای ایران. 7. فرهنگ. 8. گزارش ...ایران زمین. 20. بین الملل ... pdf. صفحه های این شماره. صفحه نخست ...

ESPN: آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود - سایت خبری تحلیلی ...

https://www.tabnak.ir/fa/news/.../espn-آزمون-جزو-پدیده‌های-جام-ملت‌ها-بود
 
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ESPN: آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود ... سایت خبری ESPN آمریکا از دیدارایران و عراق به‌عنوان یکی از بهترین‌ بازی‌های جام ... جام ملت‌های آسیای 2015 نه فقط استرالیای قهرمان بلکه کلفوتبال آسیا را بیش از پیش در انظار قرار داد.

چگونه جوان 21 ساله وارث شماره ای شد که زمانی قلیچ خانی ...

www.khabaronline.ir/detail/453792/sport/iran-soccer
 
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترابی که یکی از پدیده های فوتبال ایران است برای سومین بار برای تیم ... او به خوبی نسل تیم ملی را عوض کرد و با دعوت طارمی،آزمون،ترابی و . ... پیش از او کریم باقری و قلیچ خانی که جزوماندگارترین فوتبالیست های ایران هستند.

سردار جزو 100 پدیده فو تبا ل جهان - تی نیوز

212.16.76.92/news/4D0855767177.html
۲۹ دقیقه پیش - سردار جزو ۱۰۰ پدیده فو‌تبا‌ل جهان. پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" فهرست ۱۰۰ پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ...

10 پدیده فوتبال جهان را بشناسید - فیفادی | FifaDay.ir

fifaday.ir/10-پدیده-فوتبال-جهان-را-بشناسید/
 
یورو اسپورت در گزارشی به معرفی ۱۰ پدیده فعلی فوتبال جهان که در اروپا بازی ... را در پاری‌سن‌ژرمن به دست آورده است و در حال حاضر جزو ترکیب اصلی لورن بلان محسوب ...

فیفا: سردار آزمون ستاره ای که آسیا را روشن کرد - مهام نیوز

mahamnews.com/detail/54264/sport/Legioners
 
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به تجلیل از سردار آزمون به ... سایت ESPN:آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود، دیدار ایران و عراق هم در یادها می‌ماند ...

آزمون و جهانبخش جزو 100 پدیده جوان فوتبال جهان

www.tasvirnama.ir/آزمون-و-جهانبخش-جزو-100-پدیده-جوان-فوتبال/
 
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌هایفوتبالی جهان نام برد. به گزارش ایسنا ، علیرضا جهانبخش و ...

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

[WML]جهان نيوز

jahannews.com/vdcciiq0o2bqie8.ala2.wml
 
مهاجم بی حاشیه تیم فوتبال ایران با انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ژوپیلر لیگ، ... او جزو بازیکنانی است که گلهای قشنگ زیادی به ثمر رسانده است. ... و کرشمه ای نکرد و همراه سردار آزمون که او نیز از پدیده های برتر فوتبال ایران در یکی، دو سال اخیر ...

سایت فیفا: آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه

ronaldo-vahid.qazvineng.ir/page-13859.html
 
ارائه یک الگوریتم کنترل همروندی با مصرف انرژی بهینه در پایگاه داده های شبکه موردی سیار مبتنی بر ... سردارآزمون مهاجم جوان و پدیده فوتبال ایران با ۴ گل زده توانست درخشش خود در این رقابت‌ها را به رخ بکشد و .... دانلود جزوه درس تئوری حسابداری یک .

محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران - باشگاه ...

www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
 
کریمی، محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران ... و فرهاد مجیدی جزو گزینه های محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران بودند. ... گزارشی مفصل از دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد به همراه صحبت های .... سردار در آزمون نمره قبولی گرفت.

جام نیوز :: JamNews - پدیده فوتبال ایران: به بهترین تیم های ...

www.jamnews.ir/detail/News/358817
 
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سردار آزمون محمدرضا خلعتبری حسین ماهینی پدیده فوتبال ایران: به بهترین تیم های ...پدیده فوتبال ایران: به بهترین تیم های اروپایی می روم و بهترین بازیکن جهان می شوم ... تو و خلعتبری نمی‌توانستیدجزو نفرات اصلی باشید؟

آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه - ورزش جوان

www.varzeshjavan.com/.../سایت-فیفا-آزمون-پدیده-فوتبال-ایران-در-راه...
 
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت فیفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پدیده فوتبال ایران در راه بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال نام برد. ... تصاوير/ دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و صبای قم ... عبدی: مطمئن باشید راه‌آهنجزو گزینه‌های سقوط نیست.

خوابگاه هجرت-تعاونی پدیده-مدرسه فوتبال امید مينودشت

www.omid-fc.com/
 
خوابگاه هجرت-تعاونی پدیده-مدرسه فوتبال امید مينودشت. ... پس از پایان رقابت های والیبال انتخابی المپیک اروپا، حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک مشخص ...

[PDF]جدال پديده هاي جام جهاني فوتبال ساحلي

www.iran-varzeshi.com/newspaper/pagepdf/5346
 
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فوتبال ساحلي اس ت و بازي مقابل آنها بسيار سخت است. م ا در حد توانمان تالش .... س ردارآزمون كه عضو تيم روبين كازان بود، در اواخر. فصل قبل ...

سعید عزت اللهی ، پدیده لیگ ایران در اتلتیکو مادرید | سوت

sooot.ir › فوتبال
 
۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نامی آشنا برای همه خوره های فوتبال جهان و حالا این سعید عزت اللهی ... سیروس قایقران بود و سالها جزو مربیان تیم های ملی پایه ایران، درخشید و .... تیم های بشیکتاش و ترابوزان ترکیه، روبین کازان روسیه که سردار آزمون در آن بازی می کند.

ورزشــــی - مجلۀ دانستنیهای سیدنی و تمامی استرالیا

www.danestaniha.com.au/160815851586158816001600160016001740...
 
به گزارش دانستنیها به نقل از بی بی سی فارسی تیم ملی فوتبال ایران دیروز سه شنبه۱۷ نوامبر ۲۰۱۵(۲۲ آبان ۱۳۹۴)از رقابت‌های ..... آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود،

سایت فیفا: آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه ...

ronaldo-vahid.web.laserland.ir/page-1195105.html
 
سردار آزمون مهاجم جوان و پدیده فوتبال ایران با ۴ گل زده توانست درخشش خود در این رقابت‌ها ... آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه · عکس/ تغییر آرم باشگاه های ...

مرزبان: پدیده جزو ۵ تیم برتر میدان بود/ با یک احساس بزرگ ...

ifnam.com/.../مرزبان:-پدیده-جزو-۵-تیم-برتر-میدان-بود-با-یک-احساس-بز...
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سردار آزمون و مهدی طارمی ... در ادامه این نشست علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال پدیدهبه ... مرزبان تاکید کرد: درکل باید بگویم که جزو 5 تیمی بودیم که در لیگ برتر ایران، بازی های خوب و باکیفیتی از خود به نمایش گذاشت.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال عمان در جام ملت های آسیا | شبنم نیوز

www.shabnamnews.com/news/73712
 
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبنم نیوز: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال عمان در جام ملت های آسیا اعلام شد. ... سایت ESPN: آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود · گل‌های آزمون و حاج صفی در بین 10 گل برتر جام ملت‌ · ایمون زاید: ایران می‌توانست قهرمان آسیا شود. نظرات ...

دمادم | گقتگوی مفصل با”مهدی طارمی” پدیده فوتبال ایران

damadam.ir/تالار-خبر.../اخبار...با...پدیده-فوتبال-ایران/.../1317700
 
۱۸ ساعت پیش - گقتگوی مفصل با”مهدی طارمی” پدیده فوتبال ایران ... با این همه، طارمی امسال یکی از مؤثرترین مهره های تیم فوتبال ... را آغاز کند، به طوری که کی روش هم طارمی را جزو بازیکنان مورد علاقه خود قرار داده است. ... جنگ من در تیم ملی با مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش است و خیلی رقابتی با کریم انصاری فرد و سردارآزمون ندارم.

هرآنچه در برنامه نود گذشت / ازشاگردان کی روش تا ... - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
 
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکنانی که علاقمندان فوتبال در ایران از هر یک از آنها خاطرات خوبی دارند. ... در دقیقه سوم بازی تیم های استقلال و پدیده که برای پدیده هایی به ثمر رسید انتخاب شد. .... محرمی دراواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 جزو بهترین بازیکنان تیم ملی و ... تا گلزنی امشب سردار آزمون در لیگ روسیه و همچنین بازیکنان ایرانی حاضر درلیگ ...

مسابقه تیم فوتبال گوا با ایران

iruni.ir/search/?q=مسابقه+تیم+فوتبال+گوا+با+ایران
 
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتنی است دیدار تيم های ملی فوتبال ايران و ترکمنستان ساعت 15 روز .... ورزش > فوتبال جهان - سردار آزمون چند روز پیش از برگزاری مسابقه حساس .... تيم های پرتغال، مکزیک و آرژانتین که جزو قدرت ها هستند به نیمه نهایی ... مجیدی جانشین میلاد محمدی یكی از پدیده های فوتبال ايران شده كه در تيم راه‌آهن بازی می‌كند.

ایران خبر - آوازه دختران فوتسال ایران از مالزی تا بارسلونا

www.irankhabar.ir/fa/doc/report/.../آوازه-زنان-فوتسال-ایران-مالزی-اسپان...
 
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اردلان که جزو بهترین های فوتسال بانوان ایران است و تیم ملی بدون او در .... سردار آزمونمهاجم تیم ملی فوتبال ایران و مهاجم باشگاه روستوف روسیه نیز ...

بررسی ترکیب تیم امید بدون آزمون و جهانبخش :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../بررسی-ترکیب-تیم-امید-بدون-آزمون-و-جهانبخش
 
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هر دو جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران هستند که کارلوس ... مطهری که در بازی های دوستانه هم برای تیم امید خوب گل زده در شرایطی تنها انتخاب ... در خط دفاعی محمدعلی فرامرزی(پدیده)، میلاد محمدی (راه‌آهن) و .

سردار گزینه‌ای برای احیای خط‌حمله آرسنال - صراط

www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
 
سردار آزمون بازیکن خوب این روزهای فوتبال ایران خیلی خوب توانست در تیم روبین ... و یوونتوس هم جزو تیم هایی بوده اند که خواستار به خدمت گرفتن این فوتبالیست ... این نکته متفق القول هستند که سردار یکی از پدیده ها و اعجوبه های فوتبال ایران است ...

آیا شما جزو 2 درصد افراد با هوش در دنیا هستید؟ - که

www.irannaz.com/news_detail_9635.html
 
آزمون زن ذلیلی (طنز خیلی با حال) · مشخصات ... آیا شما جزو 2 درصد افراد با هوش در دنیا هستید؟ مجموعه : مطالب ... به گفته وی 98درصد از مردم جهان نمی توانند این معما را حل کنند! ... پدیده های شگفت انگیز و بسیار جالب جهان .... آمار جالب از فوتبال زناندر جهان.

طارمی: به نفت نمی روم، در ایران فقط پرسپولیس/ دوست داشتم ...

sport.shafaqna.com/FA/76659
 
۵ ساعت پیش - آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان .... آيا دوست داري همراه تيم به المپيك بروي و جزو اين سه سهميه باشي؟ .... دیدار تیم های فوتبال چلسی و وست بروم.

سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
 
۳ ساعت پیش - پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" با معرفی 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 از ... سردار آزمون که پس از درخشش در سپاهان به فو‌تبا‌ل روسیه رفت، الگویی برای بازیکنان ... فروش استثنایی هارد دیسک های1 ترابایت و 2 ترابایت.

سردار آزمون جزو پدیده های فوتبال جهان | سایر رسانه ها در مجله بام

news.jbums.ir/2016/01/سردار-آزمون-جزو-پدیده-های-فوتبال-جهان/
 
۲ ساعت پیش - پایگاه اینترنتی “outsidetheboot” انتخاب کرد / آزمون، یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان. پایگاه اینترنتی “outsidetheboot” فهرست 100 پدیده ...
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 1/15/16

سردار آزمون یکی از پدیده های فوتبال آسیا - مجله خبری لحظه نما

lahzehnama.ir/fa/news/.../سردار-آزمون-یکی-از-پدیده-های-فوتبال-آسیا
 
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله خبری لحظه نما: به گزارش از سایت espnfc که به بررسی ده پدیده جوان این دوره از جام ملت های آسیا پرداخته و سردار آزمون را در این لیست قرار داده است ...

مذاکره آرسنال برای خرید سردار آزمون - فرارو

fararu.com/fa/news/185865/مذاکره-آرسنال-برای-خرید-سردار-آزمون
 
سردار آزمون بازیکن خوب این روزهای فوتبال ایران خیلی خوب توانست در تیم ... بر این نکته متفق القول هستند کهسردار یکی از پدیده ها و اعجوبه های فوتبال ایران است و ...

john duerden | نگاهی به پدیده‌های احتمالی فوتبال آسیا در سال ...

metafootball.com/.../نگاهی-به-ستارگان-بالقوه-فوتبال-آسیا-در-جام-ملت...
 
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این لیست نام سردار آزمون هم خودنمایی می‌کند. ... JOHN DUERDEN | نگاهی بهپدیده‌های احتمالی فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۵ / از سردار آزمون تا منذر ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «سردار آزمون»

football.ir/news/list/person/sardar-azmon-10359.html
 
باشگاه روستوف نیز که سردار آزمون بازیکن جوان تیم ملی ایران در آن عضویت دارد به .... جهانی هم نام سردار آزمون توسط سایت فیفا به عنوان یکی از ۲۰ پدیده جام‌جهانی که احتمالا ... تو برای تیم ملی زحمت زیادی کشیدی و یکی از محبوب های کشورمان بودی. ..... حاجیلو: میلاد محمدی در لیست سایپا نیست؛در حال چانه زنی برای جذب شریفات هستیم.

سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل - SPI News

spinews.ir/sport/92043-سردار-آزمون-یکی-از-100-پدیده-فو-تبا-ل.html
 
۳ ساعت پیش - به‌ گزارش ‌ایسنا‌، سردار آزمون یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران است که در لیگ روسیه بازی می‌کند. او با وجود داشتن سن کم یکی ...

سردار آزمون یکی از پدیده های فوتبال آسیا

facenama.com/linkbox/id:485657
 
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سردار آزمون یکی از پدیده های فوتبال آسیا. سردار آزمون که لقب مسی ایرانی را از آن خود کرده است یکی از مهاجمان جوان ایران می باشد که توانسته شهرتی ...

یوز - آخرین اخبار فهرست ١٠٠

yooz.ir/news/?t=0&i=0&s=0&l=15&tid...tnm...
 
بازخورد. درباره ما. پدیده های خبری ... فهرست 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار ازمون، مهاجم ایرانی روستوف نیز در ان دیده می‌شود. جهان نیوز 50 ...

اعلام لیست‌ کامل رقم های قراردادهای بازیکنان و مربیان پدیده در ...

90tv.ir/.../اعلام-لیست-کامل-رقم-های-قراردادهای-بازیکنان-و-مربیان-پدیده-...
 
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت سازمان لیگ مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی پدیده مشهد را اعلام کرد. ...سردار آزمون، مسی ایران شد؛لی‌سونگ‌و، مسی کره جنوبی! ... بخش دوم (فوتبال ۱۲۰ - ۲۴ دی); ۲۳:۱۸ ویدیوی دیدنی/ مسی و رونالدو، اسطوره های تکرار ناشدنی ...

وضعیت مبهم پدیده‌های فوتبال ایران - روزنامه جام جم

press.jamejamonline.ir/Newspreview/2019184933961767325
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو پدیده فوتبال ایران که سال گذشته در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خوش درخشیدند با ... ناباس به مسئولان و سرمربی روبین گفته بود قصد دارد فوتبال روسیه را به مقصد MLS ترک کند، اما پس از ... جهانبخش در لیست فروش.

سردار آزمون پديده ليگ روسيه شد

www.entekhab.ir/fa/news/161188/سردار-آزمون-پديده-ليگ-روسيه-شد
 
پايگاه اينترنتي sport روسيه سردار آزمون را پديده اين فصل ليگ روسيه معرفي کرد. ... سردار آزمون مهاجم جوان ايراني روبين‌کازان در اين فصل توانست بازي هاي خوبي براي تيمش به ثمر برساند و يکي از موفق ترين بازيکنان ايراني شاغل در فوتبال اروپا بود. پايگاه اينترنتي sport .... انتخاب را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

آزمون در لیست 100 بازیکن برتر جهان | News File

newsfile.ir/news/آزمون+در+لیست+100+بازیکن+برتر+جهان
 
کاپ - Today; بهترین های ماه لیگ برتر فوتبال انگلیس "کیکه سانچس فلورس" و ... ویستا - Today; سردار آزموندر بین 100 پدیده برتر فو‌تبا‌ل جهان با اعلام پایگاه ...

دو ایرانی در میان 100 پدیده فوتبال جهان - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../دو-ایرانی-در-میان-100-پدیده-فوتبال-جهان
 
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایگاه خبری inbedwithmaradona از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به عنوان پدیده‌هایفوتبالی جهان نام برد.

سایت فیفا آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه ...

www.langarnet.ir/list/سایت+فیفا+آزمون+پدیده+فوتبال+ایران+در+راه+جا...
 
سايت فيفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پديده فوتبال ايران در راه بیست و یکمین ... فهرست بهترین های فوتبال آسیا در سال 2015 در حالی منتشر شد که از فوتبال ايران هیچ .... حساب کنند، نام 10 بازیکن خود را درلیست 55 نفره فيفا می بینند.

سایت فیفا آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام ... - روبین وب

www.robinweb.ir/list/سایت+فیفا+آزمون+پدیده+فوتبال+ایران+در+راه+ج...
 
سايت فيفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پديده فوتبال ايران در راه بیست و ... فهرست بهترین های فوتبال آسیا در سال 2015 در حالی منتشر شد که از فوتبال ايران .... منبع: FCBarcelona.irفدراسیون جهاني فوتبال، فيفا،لیستی شامل 55 بازیکن را ...

ورزش گنبد - فوتبال - پیشنهاد رسمی استوک‌سیتی به سردار ...

www.gonbadsport.com/modules/news/index.php?storytopic=7
 
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت فیفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پدیده فوتبال ایران در راه بیست و .... سوال و جواب های مشترک را به ترتیب سن و ابتدا از مرتضی پورعلی گنجی ... فوتبال : نوجوان گنبد در لیست 25 نفره تیم ملی فوتبال نوجوانان / آبان ماه.

سردار آزمون در بین 100 پدیده برتر فو تبا ل جهان | با اعلام - قطره

www.ghatreh.com/news/.../سردار-آزمون-بین-پدیده-برتر-تبا-جهان
 
۴ ساعت پیش - مطالب مرتبط: سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو تبا ل جهان ... ویدئو های ورزشی ... با اعلام پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" سردار آزمون جز 100 پدیده برتر فوتبال جهان در سال 2016 انتخاب شد. ...آزمون در لیست 100 بازیکن برتر جهان ...

: سایت فیفا: آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه

iranleague.ir/NewsDetail/...آزمون-پدیده-فوتبال.../اخبار-سایر-سایت-ها
 
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت فیفا: آزمون پدیده فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه : ,سایت فیفا در گزارشی از سردار آزمون به عنوان پدیده فوتبال ایران در راه بیست و یکمین ...

روزنامه اعتماد93/3/12: تيم ملي بدون « آزمون» و « خلعتبري»

www.magiran.com/npview.asp?ID=2962147
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ليست 23 نفره نهايي تيم ملي روز سوم ژوئن (فردا، 13 خرداد ماه) بر اساس درخواست ... نام سردار آزمون پديده حال حاضر فوتبال ايران كه باشگاه هاي مطرح ...

لیست 100 بازیکن آینده دار جهان اعلام شد : جهانبخش و آزمون ...

www.zoom90.com/لیست-100-بازیکن-آینده-دار-جهان-اعلام-شد-جه.html
 
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لیست 100 بازیکن آینده دار جهان اعلام شد : جهانبخش و آزمون پدیده های ایران ... سردار آزمون که در خدمت تیم روسی «روبین کازان» است و نیز علیرضا ...

اولکامیز - گفتگو با سردار آزمون پديده فوتبال ايران

www.ulkamiz.com/index.php/یادداشت/8441-3402
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سايت تركمن ايلي - حاجی قربان طریک : سردار آزمون، یکی از پدیده‌های این روزهای فوتبالایران به روبین کازان پیوست. مهاجم آینده دار تیم ملی به تیمی ...

rohollah - عکس سردار آزمون

www.sardar-azmon.blogfa.com/tag/عکس-سردار-آزمون
 
سردار آزمون، مهاجم جوان ایرانی که در تیم روبین کازان روسیه بازی می‌کند قراردادش با این ... در ترکیب قرار بگیرد، جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی خواهد شد. ... دارند را منتشر کرد که سردار ازمون در اینلیست به عنوان نماینده ایران قرار دارد ... روزنامه های معتبر جهان او را با نام مسی ایران میشناسند و از او بعنوان جانشین اوزیل ...

دعوت کی روش از سردار آزمون برای حضور در بازی های ملی/ لیست ...

www.kasebeamin.ir/.../7687-دعوت-کی-روش-از-سردار-آزمون-برای-حضور-در-...
از سوی فدراسیون فوتبال: دعوت کی روش از سردار آزمون برای حضور در بازی های ملی/ لیست اسامی تیم ملیفوتبال منتشر شد ... نژادمهدی (پدیده) وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج‌صفی (سپاهان) آندرانیک تیموریان، سامان نریمان‌جهان، فرشاد ...

حشمت مهاجرانی: طارمی هم پدیده است ولی پدیده های ما کجا و پدیده ...

www.khabaronline.ir/.../detail/482861/sport/iran-soccer
 
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حشمت مهاجرانی: طارمی هم پدیده است ولی پدیده های ما کجا و پدیده های امارات کجا ... آیالیست بهترین های سال آسیا برای فوتبال ایران پیغامی دارد؟ ... تصویری از سردار آزمون در کنار بازیگر دو آتیشه استقلالی · فغانی اعلام کرد؛ 58 میلیون ...

بررسی دقیق لیست 23 نفره تیم ملی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/.../بررسی-دقیق-لیست-23-نفره-تیم-ملی
 
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، 23 بازیکن را برای رویارویی با تیم های ... آخرین بازی که وی انجام داد، بازی تیم های ملی ایران و ترکمنستان بود. .... سردار آزمون ... پدیده فصل قبل پرسپولیسی ها که در لیگ فعلی نیز برای این تیم به ...

فهرست تیم ملی اعلام شد :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1240761/فهرست-تیم-ملی-اعلام-شد
 
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارلوس کی‌روش طبق وعده‌ای که داده بود لیست سورپرایز خود در تیم ملی را اعلام کرد. ... به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام کادر فنی، ... مهدی (پدیده) وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج صفی(سپاهان) ... نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری فرد (بازیکنان حاضر در لیگهای خارجی)

سایتهای خبری - آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان - صفحـه اول

news.asrenaft.com/3395762/آزمون_یکی_از_100_پدیده_فو‌تبا‌ل_جهان
۱ ساعت پیش - به‌ گزارش ‌جهان به نقل از ایسنا‌، سردار آزمون یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران است که در لیگ روسیه بازی می‌کند. او با وجود داشتن ...

سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو تبا ل جهان / عصر ایران

khabarfarsi.com/ext/15502509
 
۲ ساعت پیش - پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" فهرست 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال ... سردار آزمون که پس از درخشش در سپاهان به فو‌تبا‌ل روسیه رفت، الگویی برای .... و در جا م ملت های آسیا با زدن دو گل بهترین گلزن تیم ملی فو تبا ل ایران بود .

دو ايراني در فهرست 100 پديده جوان فوتبال جهان + عکس - نود

www.navad.net/newscontent.aspx?NewsID=86344
 
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دو ايراني در فهرست 100 پديده جوان فوتبال جهان + عکس ... پايگاه خبري inbedwithmaradona از سردار آزمون و عليرضا جهانبخش به عنوان پديده‌هاي فوتبالي جهان نام برد. عليرضا جهانبخش و سردار آزمون دو بازيکن جوان ايراني توانستند با ...

عزت الله پورقاز سورپرایز لیست کی روش | ترکمن فوتبال

www.turkmanfootball.ir/?p=547
 
جالب اینکه این بار در جمع خط خورده ها چهره های شاخصی حضور دارند که همگی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ...سردار آزمون و عزت الله پورقاز با دستور کی روش به خط شدند.

لیست اولیه تیم ملی برای جام ملت‌ها اعلام شد

nasimonline.ir/detail/News/958722/140
 
۲۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش «نسیم» و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است: ... احسان حاج صفی (سپاهان)، حبیب گردانی (تراکتورسازی)، محمد نژادمهدی (پدیده) ... مهاجمان: سجاد شهباززاده (استقلال)، سردار آزمون (روبین کازان روسیه)، مهدی شریفی (سپاهان)، مسعود حسن زاده (ذوب آهن) ... برگزیده های فوتبال ایران.

پایکاه اطلاع رسانی مثلث | آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل ...

mosalas.ir/.../آزمون_یکی_از_100_پدیده_فو‌تبا‌ل_جهان_شایعات_تمرکز_آ...
 
۲ ساعت پیش - آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان / شایعات تمرکز آزمون را به ریخته است ... خبرهای تخت روانچی از اجرای برجام : فقط چند روز مانده / آیین نامه های اجرای ... 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی ...

آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان | شهرخبرها – آخرین اخبار ...

www.shahrekhabarha.com/2016/.../آزمون-یکی-از-100-پدیده-فو‌تبا‌ل-جها...
 
۳ ساعت پیش - ایسنا: سردار آزمون یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ... پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" با معرفی 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در ... تازه های سایت ... آمریکا نام لشکر خراسان را بهلیست گروه‌های ممنوع الفعالیت اضافه کرد.

جام نیوز :: JamNews - پدیده فوتبال ایران: به بهترین تیم های ...

www.jamnews.ir/detail/News/358817
 
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سردار آزمون محمدرضا خلعتبری حسین ماهینی پدیده فوتبال ایران: به بهترین ... به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اعلام لیست نهایی تیم ملی برای ...

روزنامه ایران | شماره :5843 | تاریخ 1393/10/27

iran-newspaper.com/newspaper/page/5843/1/48892/0
 
۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - pdf. صفحه 24 : صفحه آخر. page · pdf. صفحه های این شماره ...... صعود ایران با هنرنمایی <سردار> پرینت; اعلام فهرست نامزدهای اسکار 2015 پرینت ...

طارمی پدیده فوتبال ماست ولی پدیده های امارات کاندید بهترین ...

www.parsfootball.com/.../148031طارمی%20پدیده%20فوتبال%20ماست...
 
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طارمی پدیده فوتبال ماست ولی پدیده های امارات کاندید بهترین بازیکن سال هستند! ... دارد، بعد از اعلام لیست بهترین های آسیا و غیبت ایرانی، توضیحاتی می دهد. .... پارس فوتبال دات کام;باشگاه روستوف نیز کهسردار آزمون بازیکن جوان ...

یورش سربازان کی‌روش به مردان جزیره/ آزمون جوان‌ها مقابل ... - ایلنا

www.ilna.ir/.../301943-یورش-سربازان-کی-روش-به-مردان-جزیره-آزمون-جو...
 
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یورش سربازان کی‌روش به مردان جزیره/ آزمون جوان‌ها مقابل پدیده‌های وایت ... به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتبال که دوره پوست اندازی و تغییر نسل ... علی کریمی، سردار آزمون، مهدی طارمی، میلاد محمدی، کنعانی، مهرداد قنبری، مهدی ترابی ...

سردار آزمون پدیده لیگ روسیه شد | طرفداری

www.tarafdari.com/خبر/100330/سردار-آزمون-پدیده-لیگ-روسیه-شد
 
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طرفداری-پایگاه اینترنتی sport روسیه سردار آزمون را پدیده این فصل لیگ روسیه معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی روبین‌کازان در این فصل توانست بازی های ... و یکی از موفق ترین بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا بود. .... بارگذاری مطالب بیشترلیست کامل.

سردار آزمون کار کی روش را راحت می کند؟

www.khabarsport.com/detail/21742/football/national-football-team
 
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فوتبال ایران > تیم ملی - یکی از جدی ترین دغدغه های سرمربی تیم ملی در ... اعلام لیستنهایی 23 نفره برای حضور در رقابت های جام جهانی برزیل است. ... کی روش در این پست رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، مهدی شریفی و سردار آزمون را دارد و احتمالا ... گذاشت، به احتمال فراوان پدیده سپاهانی ها را مسافر جام جهانی می کند.

اخبار و اطلاعات جهان فوتبال و اخبار لحظه به لحظه خبرگذاری ها

manofootball.ir/
 
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار فوتبالی کری و کل کل هواداران باشگاه های فوتبال داخلی و اروپایی. ... 4 پسر زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در لیست بازیکنانی قرار دارند .... 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی ...

زندگینامه و عکس سردار آزمون |Citytomb

www.citytomb.com/biography/fa/Sardar_Azmoun/
 
۱۱ دی ۱۳۷۳ ه‍.ش. - سردار با درخشش در روبین کازان به عنوان پدیده فوتبال روسیه انتخاب شود. ... ایران برای بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی ...

سردار آزمون" پدیده ی فوتبال ایران"از زندگی شخصی اش می ...

topak.ir/.../سردار-آزمون-پدیده-ی-فوتبال-ایراناز-زندگی-شخصی-اش-می-...
 
او را باید پدیده ی فوتبال ایران بدانیم. مهاجمی که در جام ملت های آسیا نشان داد، می توان به آینده ی او در فوتبالایران امیدوار بود. جوانی احساساتی که اشک هایش در این ...

سردار گزینه‌ای برای احیای خط‌حمله آرسنال - صراط

www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
 
سردار آزمون بازیکن خوب این روزهای فوتبال ایران خیلی خوب توانست در تیم ... بر این نکته متفق القول هستند کهسردار یکی از پدیده ها و اعجوبه های فوتبال ایران است و ...

حضور سردار آزمون در پدیده های احتمالی جام شانزدهم

www.pana.ir/Pages/Printable-News-298501.aspx
خبرگزاری پانا: پدیده های احتمالی شانزدهمین جام ملتهای آسیا از سوی کانون مربیان معرفی شدند. ... از آن زمان او به عنوان بهترین استعداد فوتبال اندونزی شناخته می‌شود. ... این بازیکن ۲۳ سال در گذشته هم در لیست بهترین بازیکنان آسیا قرار داشت اما به نظر ...

مسلمان: سردار آزمون را نمی شناسم!/ در لیست جدید کی روش نیستم

isport.ir/.../مسلمان-سردار-آزمون-را-نمی-شناسم-در-لیست-جدید-کی-روش-ن...
 
آی اسپورت- انتقاد اینستاگرامی سردار آزمون از عکس اینستاگرامی محسن مسلمان، پاسخ ... در جام ملت های آسیا نتایج خوبی بگیرد تا این زخمی که تیم ملی امید زد را جبران شود. ... 12; پدیده; 17; 18 ... بیانیه هواداران ملوان: باید قید این فوتبال کثیف را زد.

سردارآزمون در لیست کارلوس کیروش برای اردوی آفریقا

www.turkmensport.ir/.../سردارآزمون-در-لیست-کارلوس-کیروش-برای-ارد...
 
ترکمن اسپورت: لیست بازیکنان اعزامی فوتبال جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در اردوی آفریقای جنوبی از سوی کارلوس ... عکس های سردار آزمون, 92, 1445, fatemeh66.

کانون هواداران سردار ازمون دانلود آهنگ جدید | آگرولب

sardaarazmoon.agrolab.biz/
 
منبع : کانون هواداران سردار ازمونآزمون: طبیعت فوتبال همین است .... تیم ملی امید که با حاشیه های بسیار سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو بازیکن تیم ملی ..... بعد در جام ملت‌ها آن را جبران کرد و در نهایت توانست پدیده ایران در این تورنمنت نحس لقب بگیرد.

سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان

sp.shafaqna.com/FA/IR/442859
 
سردار آزمون یکی از 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان. ... این 10 مولتی مدیایی که لو رفتن شان زندگی این چهره هایسرشناس فوتبالی را خراب کرد. - خبر فارسی ...

بازیکنان ملی و باشگاهی ایران - ترکمن فوتبال - بلاگفا

turkmanfootball.blogfa.com/category/4
 
ترکمن فوتبال - سردار آزمون در روستوف به فرشته نجات قربان بردي اف تبديل شده است. ... به مانند هفته های گذشته گزارش عملکرد فوتبالیستهای خوب بندرترکمن و .... جدول باقی ماند و ملوان هم با 25 امتیاز در همان رده یازدهم و پایین تر از پدیده قرار گرفت.
 , سردار آزمون , سردار آزمون و دوست دخترش , سردار آزمون instagram , سردار آزمون اینستاگرام , سردار آزمون اهل سنت , سردار آزمون بارسلونا , سردار آزمون 69 , سردار آزمون پرسپولیس , سردار آزمون آرسنال , سردار آزمون در نود , سردار آزمون ارسنال , سردار آزمون اهل کجاست , سردار آزمون اپارات , سردار آزمون مهاجم ایرانی , سردار آزمون مهاجم جوان ايراني , انتقال سردار آزمون , انتقال سردار آزمون به آرسنال , سردار آزمون در ارسنال , سردار آزمون آپارات , سردار آزمون و آرسنال , سردار آزمون در راه آرسنال , پیوستن سردار آزمون به آرسنال , گلزنی سردار آزمون برابر آنژی , سردار آزمون به آرسنال پیوست , سردار آزمون به آرسنال , سردار آزمون با آرسنال تمام کرد , سردار آزمون بازیکن روبین کازان , سردار آزمون بازیکن , سردار آزمون برنامه نود , سردار آزمون بازیکن تیم ملی , سردار آزمون به روبین کازان پیوست , گل سردار آزمون به مولده نروژ , جواب سردار آزمون به ساسی مانکن , سردار آزمون پاریسن ژرمن , سردار آزمون پرسپولیسی است , سردار آزمون پرسپولیسی یا استقلالی , سردار آزمون پدیده , سردار آزمون در پرسپولیس , سردار آزمون ويكي پديا , سردار آزمون در تمرین پرسپولیس , پست سردار آزمون , سردار آزمون تیم ملی , سردار آزمون ترکمن , سردار آزمون تتو , سردار آزمون تلگرام , سردار آزمون در تمرینات پرسپولیس , سردار آزمون بازیکن تیم , سردار آزمون در ترکیب روبین کازان , سردار آزمون جدید , سردار آزمون جام جهانی , سردار آزمون جوان , سردار آزمون بازيکن جوان روبين کازان , حرکات سردار آزمون , حضور سردار آزمون در برنامه نود , سردار آزمون خالکوبی , سردار آزمون خوشگل , سردار آزمون خبر , خانواده سردار آزمون , سردار آزمون در خندوانه , سردار آزمون در اینستاگرام , سردار آزمون در روبین کازان , سردار آزمون در سپاهان , سردار آزمون در برنامه نود , سردار آزمون در روستوف , سردار آزمون در بعضیا , سردار آزمون روستوف , سردار آزمون روسیه , سردار آزمون روبین کازان , سردار آزمون رئال مادرید , رزومه سردار آزمون , گل سردار آزمون به روستوف , گل سردار آزمون به زنیت , زندگی سردار آزمون , سردار آزمون ژاپن , سردار آزمون سنی است , سردار آزمون سنی مذهب , سردار آزمون سعید عزت اللهی , سردار آزمون سپاهان , سن سردار آزمون , پاسخ سردار آزمون به ساسی مانکن , سردار آزمون و ساسی مانکن , سردار آزمون بازیکن سپاهان , سردار آزمون شیعه یا سنی , سردار آزمون شیعه است یا سنی , آرسنال خواستار جذب سردار آزمون شد , شوت سردار آزمون , سردار آزمون طرفداری , طرفداران سردار آزمون , سردار آزمون عکس , سردار آزمون عزادار شد , سردار آزمون عزادار , سردار آزمون عکس جدید , سردار آزمون علی بابا , عکسهای سردار آزمون , عکس سردار آزمون در برنامه 90 , عملکرد سردار آزمون , سردار آزمون فوتبالیست , سردار آزمون فرشته کریمی , سردار آزمون فیسبوک , سردار آزمون فیفا , سردار آزمون فوتبال , سردار آزمون فیلم , سردار آزمون فیلم گل , سردار آزمون قلبم شکست , سردار آزمون قاتل است , سردار آزمون قطره , قد سردار آزمون , سردار آزمون بازیکن روبین قازان , قرارداد سردار آزمون با آرسنال , قرارداد سردار آزمون , سردار آزمون کیست , سردار آزمون کمیته اخلاق , سردار آزمون کی روش , سردار آزمون کرد , سردار آزمون به کدام تیم میرود , کلیپ سردار آزمون , گل سردار آزمون , گلزنی سردار آزمون , گل سردار آزمون به مولده , گلزنی سردار آزمون در لیگ اروپا , گل سردار آزمون در روبین کازان , گل سردار آزمون در لیگ اروپا , سردار آزمون مذهب , سردار آزمون متولد , سردار آزمون مصدوم شد , سردار آزمون متاهل , سردار آزمون مصدوم , سردار آزمون مدل , سردار آزمون نود , مصاحبه سردار آزمون با نود , مصاحبه سردار آزمون در نود , ویدیو سردار آزمون در نود , کلیپ سردار آزمون در نود , سردار آزمون در برنامه ی نود , سردار آزمون ویکی , سردار آزمون ویدئو , سردار آزمون و مادرش , سردار آزمون و پدرش , وضعیت سردار آزمون , سردار آزمون هانی نوروزی , سردار آزمون همسر , سردار آزمون هک , سردار آزمون همسرش , هواداران سردار آزمون , سردار آزمون سنی یا شیعه , 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 516
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,526
  • بازدید ماه : 1,526
  • بازدید سال : 161,533
  • بازدید کلی : 4,912,862
  • کدهای اختصاصی